اگر به مد چند سال قبل نگاهی بیندازیم، بدون شک پارچه‌های ریون خود نمایی خواهند کرد. این پارچه‌ها که دوره‌ی نسبتا طولانی رایج‌ترین پارچه‌ها برای تولید مانتو بودند، امروز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند اما هنوز طرفداران خود را دارند. پارچه‌های ریون ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. مهم‌ترین خصوصیت پارچه‌های ریون، انعطاف پذیری و راحتی آن‌هاست. اما در کنار این ویژگی بسیار مهم، معایب زیادی نیز دارد. مانتو ترکیبی‌ با پارچه‌ی ریون، تنوع کمتری نسبت به سایر مانتوهای ترکیبی دارند. به طور معمول، پارچه‌های ریون در مانتوهایی که مدل فون دارند، بسیار پر استفاده هستند. مانتوهای ترکیبی با پراچه ریون هم چنین برای خانم‌هایی که دوران بارداری خود را می‌گذرانند یا در مرحله‌ی شیردهی به سر می‌برند، بسیار مناسب خواهند بود. قبل از خرید مانتوهای ترکیبی با پارچه ریون بهتر است که موارد زیر را بخوانید تا بتوانید مانتوی خود را بهتر انتخاب کنید:

  1. مانتوهای ترکیبی ریون می‌توانند به صورت دو یا چند رنگ طراحی شوند. به کارگیری پارچه‌های ریون در رنگ‌های متفاوت، یکپارچگی و هماهنگی مانتو را حفظ خواهد کرد. بهتر است مانتوهای ترکیبی با پارچه ریونی را بخرید که رنگ‌های هماهنگ‌تری داشته باشند.
  2. از جمله مدل‌‌های مانتو که با پارچه‌های ریون بسیار زیبا خواهد بود، مانتوهای چپ و راستی است. بهتر است که قسمت بالاتنه‌ی مانتو از ریون و قسمت پایینی آن از پارچه‌های هم جنس یا جنسی که مدنظر شما است، باشد.
  3. یکی دیگر از مدل مانتو ترکیبی جدید با پارچه ریون، مانتوهایی است که فرم سرافونی دارند. پارچه‌های ریون برای این مدل مانتو بسیار مناسب هستند. بهتر است که رنگ‌های متضاد را در کنار هم به کار ببرید. مانتوهای سرافونی مانتوهایی هستند که آستین‌ها رنگ‌ متفاوتی با سایر قسمت‌ها دارند.
  4. یکی از معایب مانتوهایی که از جنس ریون هستند، نوع الیاف به کار رفته در آن‌ها است. اگر چه پارچه‌های ریون بسیار راحت و سبک هستند، اما الیاف این نوع از پارچه‌ها مصنوعی است. بهترین پارچه‌ها پارچه‌هایی هستند که از الیاف طبیعی تولید شده باشند. از این جهت، بهتر است که در استفاده از آن‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهید.
  5. برای شست و شوی مانتو ترکیبی با پارچه ریون، بهتر است از آب گرم و موارد شوینده‌ی قوی به هیچ عنوان استفاده نکنید. آب گرم باعث از بین رفتن بافت پارچه و از فرم افتادن مانتوی شما خواهد شد و استفاده از مواد شوینده‌ی قوی نیز به پارچه‌ی ریون آسیب خواهد زد.

 

مدل مانتو ترکیبی جدید 2019 و 98: پارچه حریر

پارچه‌های حریر بدون شک یکی از زیباترین و متنوع‌ترین انواع پارچه‌ها به شمار می‌رود. این پارچه‌ها امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های بیشماری موجود است و هر کسی بسته به سلیقه‌ی خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند. پارچه‌های حریر به دلیل ویژگی‌های متمایزی که دارند، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. امروزه به خصوص در فصل تابستان، مانتوهای حریر به کمد بسیاری از خانم‌ها وارد شده‌اند. پارچه‌های حریر پارچه‌های بسیار سبکی هستند و به عنوان مانتوهای اورسایز و آزاد انتخاب بسیار خوبی برای فصل‌های گرم خواهند بود. یکی از کاربردهای پارچه‌های حریر، ترکیب آن‌ها با سایر پارچه‌ها است. مانتوهای ترکیبی با پارچه‌های حریر هم می‌توانند فرم کژوال و غیر رسمی و هم فرم رسمی داشته باشند. این مانتوهای ترکیبی گزینه‌ی مناسبی برای مانتوهای عقد و مجالس عروسی نیز به شمار می‌روند. قبل از خرید یک مانتو ترکیبی حریر، پیشنهاد می‌شود که به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. مانتوهایی که از جنس پارچه‌های کرپ هستند، بهترین گزینه برای ترکیب شدن با پارچه‌های حریر هستند. قسمت‌هایی از آستین، بالا تنه یا دامن مانتو، بخش‌هایی هستند که می‌توانند با حریر جایگزین شوند و فرم جذاب‌تری با مانتو بدهند.
  2. پارچه‌های حریر را می‌توانند به عنوان رویه نیز به کار روند. البته بهترین راه برای این که رویه‌های از جنس پارچه‌های حریر جلوه‌ی بهتری داشته باشند، این است که مانتوی اصلی بدون آستین باشد و رویه‌ی حریر بر روی آن قرار بگیرد.
  3. حریرهای طرح دار یکی دیگر از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند در ترکیب با سایر پارچه‌ها، جذابیت بسیار زیادی به استایل شما ببخشند. البته باید توجه داشته باشید که بهتر است از رنگ‌ها و طرح‌های هماهنگ استفاده کنید تا ظاهر شما بیش از حد شلوغ نشود.
  4. مانتوهای ترکیبی با پارچه حریر یکی دیگر از گزینه‌های بسیار جذاب و منحصر به فرد برای یک مراسم عقد محضری و خواستگاری به شمار می‌رود. بهتر است که از ترکیب پارچه‌های کرپ با کیفیت به همراه حریر استفاده کنید. رنگ‌های روشن نظیر سفید، صورتی ملایم و شیری نیز جلوه‌ی بسیار جذابی به ظاهر شما خواهند بخشید.
  5. ترکیب پارچه‌های حریر با طرح و رنگ‌های مختلف با یک دیگر، یکی دیگر از انواع مدل مانتو ترکیبی جدید 2019 و 98 است. مانتوهایی که با پارچه‌های حریر مختلفی دوخته شده اند، به طور معمولا حالت فانتزی و در عین حال بسیار لوکس و جذابی دارند. این مدل مانتوها نیز برای پوشیدن در مواقع و موقعیت‌های رسمی، انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

 

امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد خرید یکی از انواع مدل مانتو ترکیبی جدید 2019 و 98 را دارید، با توجه به قیمت‌های بسیار بالایی که در بازار وجود دارد، بهتر است قبل از رفتن به فروشگاه‌ها و مزون‌ها سری به کمدا بزنید. اپلیکیشن کمدا، دریچه‌ای به کمد خانم‌های ایرانی است که در آن مدل‌های بسیار متنوعی از مانتو، کیف، کفش و غیره را جست و جو و خریداری کنید. اما نکته‌ی اصلی این است که همه‌ی آیتم‌ها از تخفیف‌های هیجان‌انگیزی نیز برخوردارند و بی صبرانه منتظر شما هستند.

 

منبع » سایت کمدا