کمتر کسی پیدا می‌شود که به پارچه‌های لوکس و گران قیمت و زیبای گیپور علاقه نداشته باشد. پارچه‌های گیپور به دلیل جزییات بسیار زیادی که در آن‌ها به کار رفته است، پارچه‌های پرهزینه‌ای به شمار می‌روند و به طور معمول برای خرید مانتو ، لباس‌هایی که در بخش‌هایی از آن از پارچه‌های گیپور استفاده شده باشد، قیمت بیشتری دارند و برای موقعیت‌ها و مکان‌های خاص‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی می‌توان گفت که این پارچه‌ها استفاده‌ی رسمی و فرمال‌تری دارند و در استایل‌های روزمره به کار نمی‌روند. علاوه بر هزینه‌ی بالای آن‌ها، شست و شو و نگهداری این پارچه‌ها فرایند نسبتا سخت و دشواری است. پس اگر قصد خرید مانتوی ترکیبی با پارچه‌ی گیپور را دارید، بهتر است که در کنار نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید:


1. پارچه‌های گیپور پارچه‌های بسیار پر کاری هستند و به همین دلیل وزن زیادی نسبت به سایر پارچه‌ها نیز دارند. در هنگام خرید یا دوختن یک مانتو ترکیبی با پارچه گیپور، بهتر است مانتوهایی را انتخاب کنید که پارچه‌ی گیپور آن‌ها بخش‌های کمتری از مانتو را در برگرفته باشد. هم چنین انتخاب مانتوهایی که پارچه‌ی گیپور آن‌ها مسطح و دارای جزییات کمتری باشد، به راحتی شما کمک فراوانی خواهد کرد.


2. مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور، بهترین انتخاب برای مجالس خواستگاری، نامزدی یا عقدهای محضری هستند. اگر می‌خواهید برای جشن عقدتان یکی از این مانتوها را خریداری کنید، به سراغ رنگ‌های روشن و ملایمی مانند سفید، شیری، کرم، صورتی روشن و غیره بروید. یک شلوار سفید نیز استایل شما را تکمیل خواهد کرد.


3. مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور انواع مختلفی دارد. برخی از آن‌ها تماما گیپور یا دانتل هستند. این مدل مانتوها عموما بلندتر و بدون آستر هستند به عنوان یک رویه برای یک مجلس عروسی گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهند بود.


4. اگر یکی از انواع مدل مانتو ترکیبی با پارچه گیپور را در لیست خرید خود قرار داده اید، باید توجه داشته باشید که باید سایر عناصر استایلتان را در ساده‌ترین حالت ممکن خود قرار دهید. چرا که این مدل مانتوها به تنهایی دارای جزییات زیادی هستند و اضافه کردن آیتم‌های شلوغ، باعث ایجاد ناهماهنگی در ظاهرتان خواهد شد.


5. به یاد داشته باشید که خرید یک مدل مانتو ترکیبی با پارچه گیپور، فرایند پرهزینه‌ای است. اگر می‌خواهید با هزینه‌ی پایین، یکی از این مانتوها را خریداری کنید بهتر است که دست نگه دارید چرا که احتمالا مانتوی شما از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.


6. برای شست و شوی مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور، به هیچ عنوان از ماشین لباس شویی استفاده نکنید. بهترین راه برای شستن این مانتوها، شست و شو با دست است. در غیر این صورت باید منتظر از بین رفتن زیبایی و فرم پارچه گیپور باشید.

 

منبع » سایت کمدا