پوشیدن دامن و خرید مانتو در دهه‌های گذشته‌ی فشن ایران، به داخل خانه و مهمانی‌ها محدود می‌شد اما امروزه می‌بینیم که اوت‌فیت‌های دامن دار به استایل‌های خیابانی هم راه پیدا کرده‌اند. جالب اینجاست که نه تنها در روزهای گرم، بلکه در روزهای بارانی و برفی نیز خوش‌تیپ‌ها راه ست کردن دامن با پالتو را یاد گرفته‌اند! اگر قصد ساخت استایل‌های خیابانی با دامن را دارید، لازم است با انواع مدل جدید مانتو با دامن در سال 1398 آشنا باشید.

 

اگر قصد خرید دامن‌های نخی تابستانه یا پشمی و زمستانی را دارید، کافیست سری به اپلیکیشن کمدا بزنید و صدها دامن نو/در حد نو را با قیمت مناسب ببینید. هم‌چنین اگر پوشیدنی بلااستفاده‌ای در کمدتان دارید دست به کار شوید و آن را با تخفیف خوبی برای فروش در اپلیکیشن کمدا قرار دهید.

 

مدل جدید مانتو با دامن پلیسه در سال 1398

 

اگر از طرفداران ترندهای دنیای مد باشید احتمالا خبر دارید که پارچه‌های پلیسه به یکی از پرطرفداراترین متریال‌های سال 98 تبدیل شده‌اند. دامن پلیسه با انبوه چین‌های ریز و یک اندازه به وجود میاد. این دامن ها خیلی خنک و راحت هستند و برای تابستان بسیار مناسب اند. مخصوصا برای کسانی که پاهای لاغری دارند این دامن ها به شدت پیشنهاد می‌شود. اما پیشنهاد می‌کنیم خانم‌هایی که چاقی پایین تنه دارند، سراغ این مدل دامن‌ها نروند چون به دلیل وجود چین، حجیم‌تر به نظر می‌رسند. این خانم ها می‌توانند از دامن‌های بدون چین استفاده کنند که باعث لاغر نشان دادن‌شان می‌شود. این دامن‌ها را می‌توانید با کفش‌، صندل و حتی کتانی بپوشید که یک استایل متفاوت برای شما می‌سازد. مانتوی مناسب مانتوی پلیسه، بهتر است از پارچه‌ای با طرح و مدل ساده دوخته شود. مانتوهای جلوباز با یقه‌های پهن که در قسمت جلو به شکل لایه لایه چین می‌خورند مچ مناسب این مدل دامن هستند.

 

مدل جدید مانتو با دامن حریر 

 

پارچه‌ی حریر یکی از پرطرفدارترین‌های فصل‌های بهار/تابستان است. امسال از این پارچه‌، با طرح‌ها و رنگ‌های پاستلی و آب‌رنگی دامن‌های جذابی می‌بینیم که می‌توانید هم در استایل مهمانی و هم در استریت استایل‌هایتان از آن‌ها استفاده کنید.

نکته بسیار مهم در انتخاب مانتوی مچ با دامن حریر این است که جنس مانتو به پارچه‌ی حریر نزدیک باشد و همخوانی خوبی داشته باشند. مانتوهای نخی نازک می‌توانند کاندید خوبی برای ترکیب شدن با دامن حریر باشند. در ادامه چند مدل ست مانتو با دامن حریر را می‌بینیم که می‌توانید برای ساخت استایل تابستانه از آن‌ها الهام بگیرید.

برای ساخت اولین ست پیشنهادی، می‌توانید از دامن حریر گل‌دار به همراه مانتو کتی رنگ روشن استفاده کنید و یک ست مهمانی جذاب بسازید یا از تونیک‌های نخی استفاده کنید و یک ست تابستانی/ ساحلی خوب از آن خارج کنید.

 

مدل جدید مانتو با دامن چین‌دار 

یک مدل جدید دیگر، دامن‌هایی با چین طبقه‌ای هستند که میتونید خرید مانتو را انجام دهید . این دامن‌ها هم در ساخت استایل مهمانی و هم کژوال کاربرد زیادی دارند. این نوع دامن را هم به شکل متصل به مانتو و هم به شکل دامن تکی می‌بینیم. پیشنهاد می‌کنیم این دامن را با شومیز جلوبسته‌ی ساده با رنگی مکمل دامن ست کنید.

ست دومی که با دامن چین‌دار می‌توانید بسازید، ترکیب کردن آن با یک بلیزر کوتاه است.

 

مدل جدید مانتو با دامن جین 

پارچه‌ی جین یکی از متریال‌های پرکاربرد و 4 فصلی است که جدیدا در طراحی و دوخت دامن‌های بلند نیز به کار گرفته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک دامن جین تا ساق پا در کمدتان داشته باشید. این آیتم از آن موارد جادویی‌ست که می‌تواند سه سوته برای شما ست مهمانی، ست رسمی و استریت استایل کژوال بسازد. پیشنهاد ما برای این مدل دامن‌ها، مانتوهای نخی رنگ روشن، پانچوهای کوتاه برای دامن راسته و مانتوهای کتی برای دامن‌های کلوش است.

 

 

مدل جدید سارافن با دامن 

ترکیب سارافن با دامن نسبت به مانتو، حساسیت بیشتری دارد؛ چرا که ناهماهنگ بودن این دو آیتم در یک استایل، می‌تواند فاجعه به بار بیاورد. اگر از علاقه‌مندان به سبک سنتی هستید، سارافن و دامن‌های زیادی با متریال الیاف طبیعی در فصل بهار و با متریال کبریتی در فصل پاییز موجود هستند که می‌توانید بنا به سلیقه خودتان، یک استایل دخترانه از آن در بیاورید.

 

مدل جدید مانتو با دامن چهارخونه 

دامن‌های پشمی که تاساق پا را می‌پوشاند چند سالی می‌شود که پای ثابت فشن فصل پاییز شده‌اند. در این میان پترن‌های چهارخونه حتی از محبوبیت بیشتری هم برخوردار هستند. اگر قصد ست کردن مانتو پاییزه با این مدل دامن‌ها را دارید، پیشنهاد ما به ما استفاده از بارانی‌های خنثی مثل کرمی، استخونی و قهوه‌ای است. برای پوشاندن پاها نیز هم بوت‌های بلند که زیر دامن بروند و هم ترکیب جوراب شلوار پشمی و نیم‌بوت‌ها گزینه‌های خوبی به نظر می‌رسند.

 

منبع » سایت کمدا