مدل های مختلف مانتو و خرید مانتو

انواع مدل های مختلف مانتو و خرید مانتو

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

مانتوهای کمربند دار

مانتوهایی که در قسمت کمر لباس تنگ می شوند، انتخاب خوبی برای همه نوع فرم های بدنی پلاس سایز محسوب می شوند. این مانتو را به خصوص برای افرادی که کمر باریک تری نسبت به باسن و سینه ها دارند پیشنهاد می کنیم.

 

مانتو با یقه های پهن، بهتر از باریک برای خانم های چاق

مانتوهایی با مدل یقه های برگردان پهن، تناسب بیشتری با هیکل های چاق ایجاد می کنند. این مدل یقه را به خصوص برای دوخت پالتوها و بارانی های زمستانه توصیه می کنیم.

 

پانچوها

با اینکه تصور می شود مانتوهایی با برش باز مثل پانچوها و مدل خفاشی، فرد را چاق تر نشان دهند، اما برای افرادی با بالاتنه ی پهن و بازوهای پهن، نسبت به مانتوها انتخاب بهتری هستند. در این جا اهمیت اولین نکته ای که بیان کردیم مشخص می شود؛ پانچوهای برای همه گروه های پلاس سایز توصیه نمی شوند.

 

مانتوهای دکمه دار راهکاری برای خانم های چاق

با اینکه این روزها پیدا کردن مانتویی که جلویش دکمه داشته باشد کار آسانی نیست؛ اما بهتر است افراد پلاس سایز چند مانتوی جلوبسته در کمدشان داشته باشند. مانتوهای دکمه‌دار جلوبسته کمک می‌کنند هیکل شما جمع و جور تر دیده شود.

 

خرید مانتوی سایز بزرگ از کمدا

اگر به دنبال مدل مانتو برای افراد چاق هستید، می توانید از اپلیکیشن کمدا نیز استفاده کنید. در ادامه چند مدل مانتوی پلاس سایز که در اپلیکیشن کمدا، با قیمت مناسب برای فروش گذاشته شده است را می بینیم. با سرچ نام صاحب کمد در قسمت “هم‌سلیقه‌یابی” می توانید از جزئیات اندازه ی لباس ها مطلع شوید.

 

شما چه مدل مانتو برای افراد چاق را پیشنهاد می کنید؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

افراد چاق برای انتخاب مانتو به چه نکاتی دقت کنند؟

مهمترین گام شناخت فرم بدن است. سپس از رنگ‌های تیره، راه راه های عمودی، کمربندها و یقه‌های پهن استفاده کنند.

آیا مانتوی دکمه دار و جلوبسته مناسب خانم‌های چاق است؟

بله؛ بهتر است افراد پلاس سایز چند مانتوی جلوبسته در کمدشان داشته باشند. مانتوهای دکمه‌دار جلوبسته کمک می‌کنند هیکل شما جمع و جورتر دیده شود.

مانتوی پلاس سایز (سایز بزرگ) از کجا بخریم؟

اگر به دنبال مانتو برای افراد چاق هستید، می توانید از اپلیکیشن کمدا با قیمت‌های مناسب و متنوع استفاده کنید.

 

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۳۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

مدل مانتو برای افراد چاق

همه‌ی ما در مجلات مد و فشن مدل هایی بی نقص و جذابی را می‌بینیم که اصطلاحا حتی اگر گونی به تن کنند، باز هم جذاب و تو دل‌برو دیده می شوند! معمولا هیچ نشانی از افراد با سایزهای کمتر یا بزرگ تر از نرمال را نمی توانید پیدا کنید در حالیکه بخش عمده‌ای از جامعه، در طیف بی نقص و عالی قرار نمی گیرند. اگر شما نیز به دنبال مدل مانتو برای افراد چاق هستید، تا ادامه‌ی این مطلب با ما باشید.

این روزها پشت ویترین فروشگاه ها و روی رگال مزون های معتبر مانتو، تنها سایزهای معمول و پرطرفدار دیده می‌شود و گروه افراد چاق یا اصطلاحا پلاس سایز، در حاشیه قرار می‌گیرند. اگر شما هم از این دسته افراد باشید، احتمالا از پیدا نکردن لباس‌های مورد علاقه تان  در سایزهای بزرگ خسته شده‌اید. علاوه بر آن، برخی مدل مانتوهای موجود در بازار، افراد را از حالت عادی نیز چاق تر نشان می دهند. پس بهتر است با مدل مانتوهای مناسب برای افراد چاق آشنا باشید تا دست به انتخاب های مناسب تری بزنید.

در ادامه ی این نوشته، چند مدل مانتو برای افراد چاق معرفی می‌کنیم و به بررسی نکاتی می پردازیم که افراد پلاس سایز حین انتخاب مانتو باید به آن توجه کنند.

 

شناخت فرم بدن؛ گام اول انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق

با این که در یک دسته بندی کلی، تمام افراد پلاس سایز با فرم های بدنی گوناگون، برچسب چاقی می گیرند، اما اینکه تجمع چربی ها در کدام نقطه از بدن بیشتر به چشم می خورد یا اصطلاحا فرم هیکلی فرد، در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق بسیار مهم است. برای مثال افرادی با فرم بدنی سیبی شکل، بهتر است مانتوهایی راسته و آزاد را انتخاب کنند در حالی که برای فرم بدنی مثلث معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر تنگ می‌شوند جذابیت بیشتری دارند؛ در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

 

رنگ های تیره، رمز موفقیت در انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق

اگر شما هم در دسته پلاس سایزها قرار می گیرید از رنگ های تیره مثل سرمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی غافل نشوید. این رنگ ها با ایجاد خطای دید برای بیننده فرم بدن شما را لاغر تر نشان می‌دهد. این نکته ی اساسی به آن معنی نیست که باید رنگ های شاد را به کلی کنار بگذارید؛ در ادامه راه و روش استفاده از رنگ های روشن و شاد برای افراد پلاس سایز را بررسی می کنیم.

 

 

راه راه عمودی، یک تکنیک همیشگی برای مانتو پلاس سایزها

این تکنیک‌ را برندهای معروف طراحی لباس دنیا برای دوخت لباس‌های پلاس سایز به کار می‌برند. راه راه عمودی باعث می‌شود که هیکل شما در محور عمودی کشیده‌تر دیده شود. اگر تمایل به پوشیدن رنگ های شاد دارید، در نظر داشته باشید که داشتن این پترن به خنثی کردن اثر رنگ های شاد در بزرگ‌تر نشان دادن هیکل کمک می کند.

 

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

مانتو بارداری - خرید مانتو

  1. بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که در هنگام بارداری برای خرید مانتو به سراغ لباس‌های بلند و ماکسی بروند تا هم کشیده و لاغرتر دیده شوند و هم احساس راحتی بیشتری داشته باشند. در این بخش راجع به انواع مانتو بارداری بلند صحبت خواهیم کرد. مانتوهای بلند اگر با پارچه‌های سنگین و محکم دوخته شوند، بسیار شیک هستند و عین حال اگر با پارچه‌های نازک و سبک‌تر تولید شوند، کژوال و راحت خواهند بود. قبل از خرید یک مانتو بارداری بلند، به نکات زیر توجه کنید:

  2. با توجه به فصل، جنس مانتوی مناسب را انتخاب کنید.
  3. یک مانتو بلند بارداری را می‌توانید با جوراب شلواری‌ها ست کنید.

3.مانتوهای آزاد و بلند که نخی یا از جنس پارچه‌ها سبک باشد، یک آیتم عالی برای اضافه کردن به استایل روزمره‌ی دوران بارداری در فصل تابستان است. این مانتو‌ها هم چنین برای مسافرت‌ها نیز بسیار مناسب‌اند چرا که راحتی و آزادی زیادی را برای شما فراهم می‌کنند و علاوه برا این‌، مانع تعرق زیاد از حد شما خواهند شد.

  1. استفاده از رنگ‌های شاد در مانتو بارداری بلند، استایل‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌ای را می‌سازد.
  2. مانتو بارداری بلند که پارچه‌‌ی مناسب و دوخت خوبی داشته باشد، برای یک قرار کاری و مکان‌های رسمی‌تر بسیار مناسب است. شما می‌توانید این مدل از مانتوها را در محل کار نیز به تن کنید.
  3. استفاده از اکسسوری‌ها را فراموش نکنید.
  4. به قد مانتو بارداری خود توجه داشته باشید. از خرید مانتویی که بلندی بیش از حد آن مانع انجام فعالیت‌های معمول‌تان می‌شود اکیدا خودداری کنید چرا که ممکن است باعث زمین خوردن شما شود.
  5. اگر مانتو بارداری بلند با پارچه‌ی ضخیم و محکم‌تری انتخاب کرده‌اید، حتما راحت بودن خود را مدنظر قرار دهید. بهترین مدل‌های مانتو بارداری با قد بلند و پارچه‌های ضخیم، مدل‌هایی اند که چین دار یا پیلی دار اند یا برش‌های راحت‌تری دارند مانند مدل‌های فون، کلوش و بالاتنه جدا.
  6. هیچ لزومی وجود ندارد که وقتی باردارید، همیشه ساده‌ترین مدل‌های مانتو را انتخاب کنید. می‌توانید مدل‌های مختلف یقه یا آستین را امتحان کنید و ببینید که کدام برای شما مناسب‌تر. برای مثال، یک مانتوی بلند با یقه‌ی انگلیسی یا آرشال، یا مانتویی بلند با آستین‌های پفی یا کلوش، می‌تواند یا گزینه‌ی بسیار متمایز برای شما باشد.
  7. همانند مانتو بارداری تابستانی، مانتو بارداری‌های بلند نیز می‌توانند جلو بسته یا جلو باز باشند. انواع جلو بسته‌ی آن‌ها بسیار راحت و کاربردی‌تر هستند. این مانتوها در تنوع نامحدودی وجود دارند.

 

از کجا مدل مانتو بارداری 2019 و 98 را پیدا کنم؟

راه‌های مختلفی برای خرید یک مانتو بارداری وجود دارد که بسیار زمان بر و پرهزینه هستند. از آن جایی که دوران بارداری، دورانی موقتی است و لباس‌هایی که در این زمان خریده می‌شوند، فقط در همین مقطع قابل استفاده هستند‌، پیشنهاد ما به شما خرید کردن از کمدا است. اگر به جای گشتن در مغازه‌های مختلف، چرخی در کمدا بزنید، مطمئن باشید که بهترین مانتو بارداری‌های ممکن را با تخفیف‌های شگفت انگیز پیدا خواهید کرد. حتی می‌توانید مانتو و لباس‌های بارداری یا هر لباس دیگر خود را که سالم و سرحال اما بی استفاده در گوشه ‌کمدتان در حال خاک خوردن است، در کمدا بفروشید. اگر هنوز اپلیکیشن کمدا را نصب نکرده‌اید، این شما و این هم لینک نصب اپلیکیشن کمدا:

 

شما کدام مدل مانتو بارداری 2019 و 98 را می‌پسندید؟

نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای انتخاب لباس بارداری به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

سایز بزرگتر نپوشید و از رنگ‌ها فرار نکنید و بر اساس موقعیت لباستان را انتخاب کنید.

چه پارچه‌ای برای لباس بارداری مناسب است؟

پارچه باید وزن کمی داشته باشد و باعث خستگی شما نشود و به پوست اجازه تنفس بدهد.

انواع مدل مانتو بارداری کدامند؟

انواع مدل‌های بلند، اداری، تابستانی و … مانتوهای بارداری در رادیومدا قابل مشاهده هستند.

مانتو بارداری ارزان را از کجا بخریم؟

از آن جایی که دوران بارداری، دورانی موقتی است و لباس‌هایی که در این زمان خریده می‌شوند، فقط در همین مقطع قابل استفاده هستند‌، پیشنهاد ما به شما خرید از کمدا است.

 

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

پارچه مدل مانتو بارداری

جنس پارچه مدل مانتو بارداری 2019 و 98

به جنس پارچه بسیار توجه کنید. دوران بارداری یکی از مهم‌ترین دوران زندگی خانم‌ها به شمار می‌آید. برای خرید یک مانتو بارداری، جنس پارچه‌ی مانتو اهمیت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. چرا که باید وزن کمی داشته باشد و باعث خستگی شما نشود و به پوست اجازه دهد تا تنفس کند. در غیر این صورت هوای گرم و بین پوست و مانتو باقی می‌ماند و باعث بالا رفتن دمای بد و عرق کردن شما می‌شود.

لباس‌های تنگ را کنار بگذارید

از پوشیدن مانتوهای جذب در دوران بارداری خودداری کنید. این مانتوها فشار زیادی به بدن شما وارد می‌کنند و هم چنین باعث می‌شوند که تحرک و فعالیت شما تحت تاثیر قرار بگیرد. در این دوران سعی کنید که مانتوهای گشادتر را وارد استایل روزمره‌تان کنید.

مناسب فصل انتخاب کنید

مانتو بارداری خود را مطابق فصل و دمای هوا انتخاب کنید چرا که بدن شما در این دوران به مراقبت و توجه بیشتری نیاز دارد و مراقبت ناکافی و پوشیدن لباس نامناسب موجب بیمار شدن شما و کودکتان خواهد شد.

نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد، از جمله نکات اولیه و ضروری هستند که باید در هنگام خرید یک مانتو بارداری مدنظر قرار دهید. در ادامه‌ی مطلب به بررسی چند مدل از انواع مانتو بارداری خواهیم پرداخت تا بتوانید آنها را با آگاهی بیشتری بخرید.

مدل مانتو بارداری 2019 و 98: مدل‌های اداری

اگر در بیرون از خانه مشغول به کار هستید، انتخاب یک مانتو بارداری اداری و مناسب محل کارتان احتمالا کار آسانی نخواهد بود و باید زمان زیادی را صرف گشتن در مانتو فروشی‌ها برای خرید یا حتی پیدا کردن یک خیاط ماهر برای دوختن یک مانتو بارداری مناسب کنید. بهتر است قبل از انجام همه‌ی اینکارها، ابتدا در کمدا کمی جست و جو کنید تا شاید خانم شاغلی مانتو بارداری اداری خود را برای فروش گذاشته باشد!

نکات مهم در هنگام انتخاب یک مانتو بارداری اداری مناسب:

  1. همیشه به خاطر داشته باشید که در دوران بارداری مهم‌ترین نکته‌ی قابل توجه، راحتی شماست پس هر مانتویی را که انتخاب می‌کنید، این نکته را در اولویت قرار دهید.
  2. مانتوهای اداری معمولی، عموما از پارچه‌هایی که جنس و فرم ایستاده‌ و محکم‌تری دارند، تولید می‌شوند. این پارچه‌ها ممکن است بدن شما را تحت فشار قرار دهند و پوشیدن آنها در ساعات زیادی از روز، باعث خستگی شوند. بهترین راهکار این است که مانتو بارداری اداری خود را از جنس پارچه‌هایی که کشی هستند انتخاب کنید. خاصیت کشسان بودن این پارچه‌ها به شما آزادی عمل و راحتی بسیار زیادی خواهد بخشید.
  3. مانتو بارداری اداری جذب و چسبان را فراموش کنید. بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای یک مانتوی مناسب در این دوران، مدل‌هایی است که از روی خط یا کارور سینه آزاد می‌شوند.
  4. یک مانتو بارداری اداری، معمولا طرح و مدل ساده‌ای دارد و پارچه‌ی آن نیز بدون پترن و در رنگ‌های تیره و خنثی می‌باشد.

 

مدل مانتو بارداری 2019 و 98: مدل‌های تابستانی

تابستان فصل لباس‌های خنک و آزاد است و بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌ها، رنگ‌های روشن و شاد هستند. اگر در این فصل دوران بارداری خود را می‌گذرانید، باید به مانتو و لباس‌های خود توجه بسیار زیادی کنید. در هنگام خرید یک مانتو بارداری تابستانی به نکات زیر توجه داشته باشید تا علاوه بر حفظ سلامتی خود و کودکتان، یک استایل زیبا، جذاب، خاص و منحصر به فرد را خلق کنید.

نکات مهم در هنگام انتخاب یک مانتو بارداری تابستانی:

  1. در این فصل به دلیل گرمای بسیار زیاد هوا، پوشیدن مانتوهایی از جنس نخ، لینن و سایر پارچه‌هایی که الیاف طبیعی دارند برای شما بسیار مناسب خواهد بود.
  2. مانتو و لباس‌های خود را هر روز بشویید.
  3. یک مانتو بارداری تابستانی، با رنگ روشن مانند سفید، آبی روشن، صورتی، زرد و غیره انتخاب فوق العاده‌ای برای پوشیدن در هوای گرم است چرا که این رنگ‌ها گرمای کمتری را به خود جذب می‌کندد و دمای بدن پایین‌تر باقی می‌ماند.
  4. مانتو بارداری تابستانی و نخی را می‌توانید در مدل‌های بسیار متنوعی تهیه کنید. مانتوها می‌توانند جلو باز یا جلو بسته باشند. هم چنین می‌توانید تزیینات جذابی به مانتو اضافه کنید مانند پاپیون روی آستین. علاوه بر اینها، مانتو بارداری تابستانه می‌تواند به کمک یک کمربند جذاب‌تر شود و بدن شما را هم خوش فرم‌تر جلوه دهد.
  5. هرچند که مانتو بارداری چین دار یا پفی نخی بسیار مناسب فصل تابستان است اما توجه داشته باشید که این مدل‌ها شما را درشت‌تر نشان خواهند داد پس اگر با این مسئله راحت نیستید، مدل‌های ساده تر را انتخاب کنید.
  6. مانتوهای کیمونو جلو باز گزینه‌ی بسیار مناسبی برای مدل مانتو بارداری به حساب می‌آید. کیمونوها را می‌توانید با پارچه‌های سبک و خنک از جنس نخ، پنبه یا لینن تهیه کنید. این مدل را می‌توانید با دامن یا شلوارهای آزاد و حتی لگینگ بپوشید یک استایل عالی برای دوران بارداری خود بسازید.
  7. پوشیدن مانتو بارداری کوتاه نیز برای این فصل بسیار مناسب است. این تونیک‌های گشاد را می‌توانید با دامن یا شلوارهای راسته و آزاد ست کنید.
  8. جین‌های کاغذی و نازک نیز برای فصل تابستان بسیار مناسب است. پوشیدن یک مانتو بارداری جین می‌تواند ظاهار جذاب و منحصر به فردی برای شما ایجاد کند.
  9. در فصل تابستان از پارچه‌های طرح دار در استایل روزمره‌ی خود استفاده کنید. با پوشیدن مانتوهایی با پترن‌های مختلف مانند گل دار، میوه‌ای، راه راه و غیره استایل خود را چشم گیر و تابستانی کنید.

 

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

مدل مانتو بارداری

هرچند که مادر شدن حس بسیار زیبا و منحصر به فردی است، اما ممکن است انتخاب صحبح لباس و به خصوص مانتوی مناسب این دوران، ذهن بسیاری از خانم‌های خوش لباس و شیک پوش را به خود مشغول کند. در هنگام بارداری به دلیل افزایش وزن و سایز ناگهانی که در خانم‌ها رخ می‌دهد، پوشیدن لباس‌هایی معمول و همیشگی دشوار خواهد شد. علاوه بر این، راحتی، جنس پارچه و مدل لباس‌ها هم در این دوران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌شود. در این مقاله انواع مختلفی از مدل‌ مانتو بارداری 2019 را با هم بررسی می‌کنیم تا اگر درحال گذراندن این دوران به یاد ماندنی هستید، بتوانید به کمک این راهنمای مدل مانتو بارداری، مثل همیشه شیک پوش و خوش استایل باشید. اگر شما هم به دنبال مدل مانتو بارداری 2019 و 98 هستید٬ این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

نکات مهم در هنگام انتخاب مدل مانتو بارداری 2019 و 98

انتخاب مدل مانتو بارداری، مثل شمشیر دولبه است. این مانتوها می‌توانند شما را بسیار خوش استایل و جذاب جلوه دهند یا موجب شوند که ظاهر شما جلوه‌ی ناهماهنگی داشته باشد. از این جهت هر خانم باردار باید بداند که دقیقا به چه مدل مانتویی و برای چه موقعیتی نیاز دارد. پیدا کردن و خرید یک مانتو بارداری مناسب زمان بر است و نکات ریز بسیار زیادی دارد. در این قسمت خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید یک مانتو بارداری مدنظر قرار دهید را شرح داده‌ایم. پس برای خرید یک مانتو بارداری مناسب، به نکات زیر توجه داشته باشید:

فیت بپوشید

سعی کنید از خرید مانتوها با سایز بزرگ‌تر از سایز واقعی خود خودداری کنید. برخی از خانم‌ها فکر می‌کنند که خریدن یک مانتوی معمولی در سایزهای بزرگ‌تر برای دوران بارداری، راه کار مناسبی است اما این کار علاوه بر این که به شما کمکی نمی‌مند، تنها موجب خواهد شد که مانتوی شما در بدن جلوه‌ی خوبی نداشته باشد. چرا که نامتناسب بودن سایز مانتو باعث می‌شود که قسمت‌های سرشانه، گودی کمر و آستین‌ها از فرم اصلی خود بیفتند و شما را درشت‌تر از آنچه که هستید نشان دهد. پس سعی کنید که از مانتوهای مخصوص دوران بارداری را تهیه کنید چرا که این مانتوها متناسب با سایز شما دوخته می‌شوند و از فضای کافی برای آزاد بودن شکم و بالا تنه برخوردار هستند.

 

از رنگ‌ها فرار نکنید

بسیاری از خانم‌ها در هنگام بارداری از تغییر سایز خود ناراضی هستند و به همین دلیل به سراغ انواع مانتو بارداری در رنگ‌های تیره‌تر می‌روند. اگر به دنبال مانتو بارداری می‌گردید، به خصوص در فصل تابستان، به سراغ رنگ‌های روشن یا پترن‌های مختلف بروید. با انجام این کار مطمئن باشید که اعتماد به نفس بسیار زیادی کسب خواهید کرد.

موقعیت را بشناسید

درهنگام خرید یک مانتو بارداری، در نظر داشته باشید که قرار است آن را فقط چند ماه به تن کنید. پس بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه و شلوغ نکردن کمد لباس این است که مانتویی را بخرید که بتوانید آن را در موقعیت و مکان‌های مختلفی به تن کنید.

 

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

مدل جدید مانتو با دامن

پوشیدن دامن و خرید مانتو در دهه‌های گذشته‌ی فشن ایران، به داخل خانه و مهمانی‌ها محدود می‌شد اما امروزه می‌بینیم که اوت‌فیت‌های دامن دار به استایل‌های خیابانی هم راه پیدا کرده‌اند. جالب اینجاست که نه تنها در روزهای گرم، بلکه در روزهای بارانی و برفی نیز خوش‌تیپ‌ها راه ست کردن دامن با پالتو را یاد گرفته‌اند! اگر قصد ساخت استایل‌های خیابانی با دامن را دارید، لازم است با انواع مدل جدید مانتو با دامن در سال 1398 آشنا باشید.

 

اگر قصد خرید دامن‌های نخی تابستانه یا پشمی و زمستانی را دارید، کافیست سری به اپلیکیشن کمدا بزنید و صدها دامن نو/در حد نو را با قیمت مناسب ببینید. هم‌چنین اگر پوشیدنی بلااستفاده‌ای در کمدتان دارید دست به کار شوید و آن را با تخفیف خوبی برای فروش در اپلیکیشن کمدا قرار دهید.

 

مدل جدید مانتو با دامن پلیسه در سال 1398

 

اگر از طرفداران ترندهای دنیای مد باشید احتمالا خبر دارید که پارچه‌های پلیسه به یکی از پرطرفداراترین متریال‌های سال 98 تبدیل شده‌اند. دامن پلیسه با انبوه چین‌های ریز و یک اندازه به وجود میاد. این دامن ها خیلی خنک و راحت هستند و برای تابستان بسیار مناسب اند. مخصوصا برای کسانی که پاهای لاغری دارند این دامن ها به شدت پیشنهاد می‌شود. اما پیشنهاد می‌کنیم خانم‌هایی که چاقی پایین تنه دارند، سراغ این مدل دامن‌ها نروند چون به دلیل وجود چین، حجیم‌تر به نظر می‌رسند. این خانم ها می‌توانند از دامن‌های بدون چین استفاده کنند که باعث لاغر نشان دادن‌شان می‌شود. این دامن‌ها را می‌توانید با کفش‌، صندل و حتی کتانی بپوشید که یک استایل متفاوت برای شما می‌سازد. مانتوی مناسب مانتوی پلیسه، بهتر است از پارچه‌ای با طرح و مدل ساده دوخته شود. مانتوهای جلوباز با یقه‌های پهن که در قسمت جلو به شکل لایه لایه چین می‌خورند مچ مناسب این مدل دامن هستند.

 

مدل جدید مانتو با دامن حریر 

 

پارچه‌ی حریر یکی از پرطرفدارترین‌های فصل‌های بهار/تابستان است. امسال از این پارچه‌، با طرح‌ها و رنگ‌های پاستلی و آب‌رنگی دامن‌های جذابی می‌بینیم که می‌توانید هم در استایل مهمانی و هم در استریت استایل‌هایتان از آن‌ها استفاده کنید.

نکته بسیار مهم در انتخاب مانتوی مچ با دامن حریر این است که جنس مانتو به پارچه‌ی حریر نزدیک باشد و همخوانی خوبی داشته باشند. مانتوهای نخی نازک می‌توانند کاندید خوبی برای ترکیب شدن با دامن حریر باشند. در ادامه چند مدل ست مانتو با دامن حریر را می‌بینیم که می‌توانید برای ساخت استایل تابستانه از آن‌ها الهام بگیرید.

برای ساخت اولین ست پیشنهادی، می‌توانید از دامن حریر گل‌دار به همراه مانتو کتی رنگ روشن استفاده کنید و یک ست مهمانی جذاب بسازید یا از تونیک‌های نخی استفاده کنید و یک ست تابستانی/ ساحلی خوب از آن خارج کنید.

 

مدل جدید مانتو با دامن چین‌دار 

یک مدل جدید دیگر، دامن‌هایی با چین طبقه‌ای هستند که میتونید خرید مانتو را انجام دهید . این دامن‌ها هم در ساخت استایل مهمانی و هم کژوال کاربرد زیادی دارند. این نوع دامن را هم به شکل متصل به مانتو و هم به شکل دامن تکی می‌بینیم. پیشنهاد می‌کنیم این دامن را با شومیز جلوبسته‌ی ساده با رنگی مکمل دامن ست کنید.

ست دومی که با دامن چین‌دار می‌توانید بسازید، ترکیب کردن آن با یک بلیزر کوتاه است.

 

مدل جدید مانتو با دامن جین 

پارچه‌ی جین یکی از متریال‌های پرکاربرد و 4 فصلی است که جدیدا در طراحی و دوخت دامن‌های بلند نیز به کار گرفته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک دامن جین تا ساق پا در کمدتان داشته باشید. این آیتم از آن موارد جادویی‌ست که می‌تواند سه سوته برای شما ست مهمانی، ست رسمی و استریت استایل کژوال بسازد. پیشنهاد ما برای این مدل دامن‌ها، مانتوهای نخی رنگ روشن، پانچوهای کوتاه برای دامن راسته و مانتوهای کتی برای دامن‌های کلوش است.

 

 

مدل جدید سارافن با دامن 

ترکیب سارافن با دامن نسبت به مانتو، حساسیت بیشتری دارد؛ چرا که ناهماهنگ بودن این دو آیتم در یک استایل، می‌تواند فاجعه به بار بیاورد. اگر از علاقه‌مندان به سبک سنتی هستید، سارافن و دامن‌های زیادی با متریال الیاف طبیعی در فصل بهار و با متریال کبریتی در فصل پاییز موجود هستند که می‌توانید بنا به سلیقه خودتان، یک استایل دخترانه از آن در بیاورید.

 

مدل جدید مانتو با دامن چهارخونه 

دامن‌های پشمی که تاساق پا را می‌پوشاند چند سالی می‌شود که پای ثابت فشن فصل پاییز شده‌اند. در این میان پترن‌های چهارخونه حتی از محبوبیت بیشتری هم برخوردار هستند. اگر قصد ست کردن مانتو پاییزه با این مدل دامن‌ها را دارید، پیشنهاد ما به ما استفاده از بارانی‌های خنثی مثل کرمی، استخونی و قهوه‌ای است. برای پوشاندن پاها نیز هم بوت‌های بلند که زیر دامن بروند و هم ترکیب جوراب شلوار پشمی و نیم‌بوت‌ها گزینه‌های خوبی به نظر می‌رسند.

 

منبع » سایت کمدا

 

 

 

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

مانتوهای براق مشکی

اگر به دنبال مانتوهای shine یا براق مشکی با جزئیات زیبا مانند مروارید، پاپیون و… هستید، این آیتم دقیقا برای شما دوخته شده است. این مانتو تقریبا روی تمام پارچه مانتو مروارید‌دوزی دارد. اگر به بالاتنه نگاه کنید، متوجه می‌شوید این مانتو چپ و راستی است که با یک کمربند پاپیونی بزرگ و زیبا گره خورده است. پوشیدن این مانتو در مراسم‌های عروسی انتخاب بسیار خوبی برای خانم‌های شیک‌پوش هست. زیر این مانتو پیراهن، دامن یا لباس مجلسی خود را بپوشید.

 

مدل بعدی از مانتوهای shine یا براق به نوعی یک مدل گشاد است که دارای آستین‌های کلوش و کوتاهی هست. پارچه این مانتو از جنس ساتن است. مانتوهای ساتن هم طرفداران خاص خود را دارند. شما می‌توانید این مانتو را با شلوارهای کمی جذب بپوشید.

 

اگر به دنبال آن دسته از مدل‌ مانتوهای shine یا براق هستید که این براق بودن در کل پارچه مانتو استفاده نشده باشد، آیتم زیر دقیقا این ویژگی را دارد. مطمئنم شما مانتو‌های زیبایی دیدید که از پارچه ساتن به عنوان خرج‌کار در قسمت‌هایی از آنها استفاده شد.  همانطور که مشاهده می‌کنید در دوخت این مانتو هم از پارچه ساتن در پایین مانتو و آستین‌های پفی آن استفاده شده است. این مانتوی شیک و جلوبسته را می‌توانید در مراسم و جشن‌های مهم به همراه کفش‌های تخت براق بپوشید.

 

این مانتو shine یا براق نقره‌ای رنگ آیتم خاصی است که مناسب پوشیدن در فصل بهار است. این مانتو قابلیت ست شدن با شلوارهای جذب جین را دارد. اگر می‌خواهید به قرار دوستانه‌ای بروید، برای قدبلندتر دیده شدن از کفش پاشنه بلند نقره‌ای استفاده کنید. این مانتو به جز آستین پفی روی بالاتنه خود جیب‌های نسبتا بزرگ و زیبایی دارد. به همین دلیل این آیتم مناسب خانم‌های با سینه‌های کوچک است. از آنجائی که رنگ مانتو روشن و مدل آن گشاد است، اگر پلاس‌سایز هستید، این مانتو مناسب شما نمی‌باشد.

 

از خاص‌ترین مدل مانتوهای shine یا براق، این آیتم ابریشمی جلوکوتاه و پشت بلند است. این آیتم جلوبسته تا حدودی شما را به یاد بلوز می‌اندازد و در عین حال راحت و شیک است. شما برای داشتن یک استایل منحصربفرد این مانتو را با شلوارهای گشاد نظیر شلوار زیر و کفش‌های پاشنه سوزنی بپوشید.

 

این مدل شیک و اسپرت از مانتوهای shine یا براق مانتو جلوبازی است که روی آستین‌ها و قسمت جلویی آن نوارهای پهن براقی بصورت افقی و عمودی می‌بینید. طراح با ترکیب دو پارچه و دو رنگ متفاوت اما هماهنگ با هم آیتم زیبا و جذابی از این مانتو ساخته است. این مانتوی براق را در قرارهای رمانتیک یا دوستانه خود بپوشید و به زیبایی هر چه تمام‌تر با سایر آیتم‌های استایل خود مانند کیف کوچک، شلوارهای کوتاه جذب و بلوز مناسب زیر مانتو ست کنید. در تکمیل استایل خود با این مدل مانتوها که کاملا براق نیستند بلکه حاشیه‌دوزی‌های براق دارند، می‌توانید از روسری یا شال براق و هم‌رنگ با مانتو استفاده کنید.

 

مدل جذاب دیگری از مانتوهای shine یا براق وجود دارد که از جنس ابریشم  است. این آیتم جلوبسته دو طرف آن چاک‌دار است. مانتوی مورد نظر شباهت زیادی به مدل مانتوهای پیراهنی دارد. این مدل علاوه بر رنگ زیبای آن دارای گلدوزی‌های ریز و جذابی در ناحیه بالاتنه و آستین‌ها هست. شما برای بلندتر به نظر رسیدن با این استایل از گوشواره‌های بلند و شیک استفاده کنید.

 

اگر با دیدن آیتم‌های بالا نگاهی به ته کمدتان انداختید و متوجه شدید که تا به حال مانتوهای shine یا براق را امتحان نکرده‌اید، افسوس نخورید. زیرا ما راهی را می‌شناسیم که به کمک آن می‌توانید با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر از بازار آیتم‌های جذابی از مانتوهای shine یا براق را در کم‌ترین زمان به صورت آنلاین بخرید. تا به حال تجربه همچین خریدی داشتید؟اگر نه، حتما اپلیکیشن کمدا را نصب کنید. شما با جستجو عبارت”مانتو براق یا شاینی” به لیستی از مانتوهای جدید، باکیفیت و زیبا که دارای تخفیف‌های 50 تا 70 درصدی هستند، می‌رسید. این مدل‌ مانتوهای shine یا براق همگی در حد نو یا کاملا نو در کمد خانم‌های فروشنده باقی مانده‌اند. شما با انتخاب هر آیتم دلخواه می‌توانید با هنر چانه‌زنی خودتان حتی مانتو را با قیمت مناسب‌تری بخرید. این تنها یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن کمدا می‌باشد که سایر خریدهای اینترنتی از داشتن آن محرومند.

 

اینکه چه آیتم‌هایی در اولویت انتخاب‌های هر خانمی قرار می‌گیرد، بخشی از آن به سلیقه او مربوط می‌شود. قطعا با در نظر گرفتن یک سری معیارها شما هم می‌توانید هر آیتمی که دلخواه‌تان هست را بپوشید. شما کدام مدل از مانتوهای shine یا براق را بیشتر از سایر مدل‌ها پسندیدید؟نظرات خودتان را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

مانتوهای shine یا براق

مانتوهای shine یا براق همیشه یکی از انتخاب‌های زیبایی است که هر خانمی نمی‌تواند به آن نه بگوید. مخصوصا اگر شما علاقه زیادی به درخشیدن و وجود زرق و برق‌های زیبا در استایل‌تان داشته باشید، قطعا خرید مدل‌های جدید و جذابی از مانتوهای shine یا براق برای شما بسیار پراهمیت می‌باشد. در این مقاله ما چند مدل جذاب از مانتوهای shine یا براق را برای شما دسته‌بندی کردیم تا با ایده‌های خلاقانه دوخت این نوع مانتوها آشنا شوید.

 

با چند مدل از مانتوهای shine یا براق بلا استفاده ته کمد چیکار کنم؟

 

اگر مدل‌هایی زیادی از مانتوهای shine یا براق در کمدتان دارید که در حد نو یا کاملا نو هستند و نمی‌توانید بعضی از آنها را بپوشید یا به نوعی در کمد شما بلا استفاده ماندند. بهترین کار فروش این مانتوها است. شما برای این کار چه فکری در ذهن‌تان دارید؟حالا که عصر تکنولوژی شده و خیلی از کارها با یک اپلیکیشن ساده قابل مدیریت هست. خوشبختانه برای خرید و فروش لباس‌ها هم یک اپلیکیشن کاربردی هست که دقیقا شما را به هدف‌تان که فروش مانتوهای ته کمد هست، می‌رساند. برای این کار فقط کافیست اپلیکیشن کمدا را نصب کنید. بعد از مانتوهای بلا استفاده خودتان عکس‌های خوب و جذاب بگیرید و به همراه مشخصات دقیق مانتو مثل جنس پارچه، سایز و… در پروفایل کمدایی خودتان منتشر کنید. البته که گذاشتن تخفیف‌های خوب تاثیر زیادی در استقبال از آیتم‌های شما و فروش رفتن آنها دارد.

 

معرفی چند مدل مانتوهای shine یا براق

 

این ویژگی براق بودن بیشترین استفاده را در تولید مدل مانتوهای اسپرت و مجلسی دارد. در تولید مانتوهای براق معمولا از پارچه‌هایی مانند ساتن یا ابریشم استفاده می‌شود. مانتوهای زیر با رنگ‌های زیبا و مدل‌های مختلف کاربردهای زیادی دارند.

 

یکی از زیباترین مدل‌های مانتوهای shine یا براق با پارچه ابریشم دوخته می‌شود. این مانتوها علاوه بر زیبایی و نرمی خنک‌کننده هستند. مدل جذاب زیر یک مانتو جلوباز به رنگ زرد است و در قسمت بالاتنه و سر آستین‌ها از طرح‌های زیبایی سنتی استفاده شده است. این مانتو را می‌توانید به عنوان یک مانتو مجلسی شیک در مراسم‌های مهم بپوشید. از شلوارهای مناسب با این مانتو شلوارهای راسته هستند. این مانتو برای افراد قد کوتاه انتخاب خوبی است، می‌توانند آن را با کفش پاشنه بلند ست کنند.

 

اگر خانم شاغلی باشید، مطمئنم گاهی در موقعیت‌هایی قرار گرفته‌اید که مراسم‌های مهمی از طرف شرکت را دعوت شده باشید. قطعا یکی از دغدغه‌های شما شاید این باشد که چه مانتویی بپوشم؟ این مدل مانتوهای shine یا براق به رنگ سبز تیره مانتویی ساده اما به شدت شیک و خانمانه‌ است که مناسب این شرایط شما خواهد بود. شما می‌توانید این زیبا را با شلواری براق هم‌رنگ آن ست کرده و برای دادن جلوه بیشتر به استایل‌تان به سراغ اکسسوری‌های شیک خود بروید.

 

یکی از مدل‌ مانتوهای shine یا براق که اسپرت و شیک باشد، این آیتم است. مانتوی جلوباز و خوش‌رنگی که در قسمت سرشانه‌ها و سرآستین‌ها براق بودن آن را می‌بینید. مدل آستین‌های این مانتو پفی و زیباست. شما می‌توانید برای زیر مانتو از بلوزی هماهنگ با رنگ مانتو استفاده کنید. برای تکمیل استایل‌تان با این مانتو اسپرت جلوباز بهتر است به سراغ کمربندهای شیک ته کمد خودتان بروید.

 

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

مانتو ترکیبی جدید - خرید مانتو

اگر به مد چند سال قبل نگاهی بیندازیم، بدون شک پارچه‌های ریون خود نمایی خواهند کرد. این پارچه‌ها که دوره‌ی نسبتا طولانی رایج‌ترین پارچه‌ها برای تولید مانتو بودند، امروز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند اما هنوز طرفداران خود را دارند. پارچه‌های ریون ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. مهم‌ترین خصوصیت پارچه‌های ریون، انعطاف پذیری و راحتی آن‌هاست. اما در کنار این ویژگی بسیار مهم، معایب زیادی نیز دارد. مانتو ترکیبی‌ با پارچه‌ی ریون، تنوع کمتری نسبت به سایر مانتوهای ترکیبی دارند. به طور معمول، پارچه‌های ریون در مانتوهایی که مدل فون دارند، بسیار پر استفاده هستند. مانتوهای ترکیبی با پراچه ریون هم چنین برای خانم‌هایی که دوران بارداری خود را می‌گذرانند یا در مرحله‌ی شیردهی به سر می‌برند، بسیار مناسب خواهند بود. قبل از خرید مانتوهای ترکیبی با پارچه ریون بهتر است که موارد زیر را بخوانید تا بتوانید مانتوی خود را بهتر انتخاب کنید:

  1. مانتوهای ترکیبی ریون می‌توانند به صورت دو یا چند رنگ طراحی شوند. به کارگیری پارچه‌های ریون در رنگ‌های متفاوت، یکپارچگی و هماهنگی مانتو را حفظ خواهد کرد. بهتر است مانتوهای ترکیبی با پارچه ریونی را بخرید که رنگ‌های هماهنگ‌تری داشته باشند.
  2. از جمله مدل‌‌های مانتو که با پارچه‌های ریون بسیار زیبا خواهد بود، مانتوهای چپ و راستی است. بهتر است که قسمت بالاتنه‌ی مانتو از ریون و قسمت پایینی آن از پارچه‌های هم جنس یا جنسی که مدنظر شما است، باشد.
  3. یکی دیگر از مدل مانتو ترکیبی جدید با پارچه ریون، مانتوهایی است که فرم سرافونی دارند. پارچه‌های ریون برای این مدل مانتو بسیار مناسب هستند. بهتر است که رنگ‌های متضاد را در کنار هم به کار ببرید. مانتوهای سرافونی مانتوهایی هستند که آستین‌ها رنگ‌ متفاوتی با سایر قسمت‌ها دارند.
  4. یکی از معایب مانتوهایی که از جنس ریون هستند، نوع الیاف به کار رفته در آن‌ها است. اگر چه پارچه‌های ریون بسیار راحت و سبک هستند، اما الیاف این نوع از پارچه‌ها مصنوعی است. بهترین پارچه‌ها پارچه‌هایی هستند که از الیاف طبیعی تولید شده باشند. از این جهت، بهتر است که در استفاده از آن‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهید.
  5. برای شست و شوی مانتو ترکیبی با پارچه ریون، بهتر است از آب گرم و موارد شوینده‌ی قوی به هیچ عنوان استفاده نکنید. آب گرم باعث از بین رفتن بافت پارچه و از فرم افتادن مانتوی شما خواهد شد و استفاده از مواد شوینده‌ی قوی نیز به پارچه‌ی ریون آسیب خواهد زد.

 

مدل مانتو ترکیبی جدید 2019 و 98: پارچه حریر

پارچه‌های حریر بدون شک یکی از زیباترین و متنوع‌ترین انواع پارچه‌ها به شمار می‌رود. این پارچه‌ها امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های بیشماری موجود است و هر کسی بسته به سلیقه‌ی خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند. پارچه‌های حریر به دلیل ویژگی‌های متمایزی که دارند، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. امروزه به خصوص در فصل تابستان، مانتوهای حریر به کمد بسیاری از خانم‌ها وارد شده‌اند. پارچه‌های حریر پارچه‌های بسیار سبکی هستند و به عنوان مانتوهای اورسایز و آزاد انتخاب بسیار خوبی برای فصل‌های گرم خواهند بود. یکی از کاربردهای پارچه‌های حریر، ترکیب آن‌ها با سایر پارچه‌ها است. مانتوهای ترکیبی با پارچه‌های حریر هم می‌توانند فرم کژوال و غیر رسمی و هم فرم رسمی داشته باشند. این مانتوهای ترکیبی گزینه‌ی مناسبی برای مانتوهای عقد و مجالس عروسی نیز به شمار می‌روند. قبل از خرید یک مانتو ترکیبی حریر، پیشنهاد می‌شود که به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. مانتوهایی که از جنس پارچه‌های کرپ هستند، بهترین گزینه برای ترکیب شدن با پارچه‌های حریر هستند. قسمت‌هایی از آستین، بالا تنه یا دامن مانتو، بخش‌هایی هستند که می‌توانند با حریر جایگزین شوند و فرم جذاب‌تری با مانتو بدهند.
  2. پارچه‌های حریر را می‌توانند به عنوان رویه نیز به کار روند. البته بهترین راه برای این که رویه‌های از جنس پارچه‌های حریر جلوه‌ی بهتری داشته باشند، این است که مانتوی اصلی بدون آستین باشد و رویه‌ی حریر بر روی آن قرار بگیرد.
  3. حریرهای طرح دار یکی دیگر از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند در ترکیب با سایر پارچه‌ها، جذابیت بسیار زیادی به استایل شما ببخشند. البته باید توجه داشته باشید که بهتر است از رنگ‌ها و طرح‌های هماهنگ استفاده کنید تا ظاهر شما بیش از حد شلوغ نشود.
  4. مانتوهای ترکیبی با پارچه حریر یکی دیگر از گزینه‌های بسیار جذاب و منحصر به فرد برای یک مراسم عقد محضری و خواستگاری به شمار می‌رود. بهتر است که از ترکیب پارچه‌های کرپ با کیفیت به همراه حریر استفاده کنید. رنگ‌های روشن نظیر سفید، صورتی ملایم و شیری نیز جلوه‌ی بسیار جذابی به ظاهر شما خواهند بخشید.
  5. ترکیب پارچه‌های حریر با طرح و رنگ‌های مختلف با یک دیگر، یکی دیگر از انواع مدل مانتو ترکیبی جدید 2019 و 98 است. مانتوهایی که با پارچه‌های حریر مختلفی دوخته شده اند، به طور معمولا حالت فانتزی و در عین حال بسیار لوکس و جذابی دارند. این مدل مانتوها نیز برای پوشیدن در مواقع و موقعیت‌های رسمی، انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

 

امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد خرید یکی از انواع مدل مانتو ترکیبی جدید 2019 و 98 را دارید، با توجه به قیمت‌های بسیار بالایی که در بازار وجود دارد، بهتر است قبل از رفتن به فروشگاه‌ها و مزون‌ها سری به کمدا بزنید. اپلیکیشن کمدا، دریچه‌ای به کمد خانم‌های ایرانی است که در آن مدل‌های بسیار متنوعی از مانتو، کیف، کفش و غیره را جست و جو و خریداری کنید. اما نکته‌ی اصلی این است که همه‌ی آیتم‌ها از تخفیف‌های هیجان‌انگیزی نیز برخوردارند و بی صبرانه منتظر شما هستند.

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری

مدل مانتو ترکیبی جدید 2019

کمتر کسی پیدا می‌شود که به پارچه‌های لوکس و گران قیمت و زیبای گیپور علاقه نداشته باشد. پارچه‌های گیپور به دلیل جزییات بسیار زیادی که در آن‌ها به کار رفته است، پارچه‌های پرهزینه‌ای به شمار می‌روند و به طور معمول برای خرید مانتو ، لباس‌هایی که در بخش‌هایی از آن از پارچه‌های گیپور استفاده شده باشد، قیمت بیشتری دارند و برای موقعیت‌ها و مکان‌های خاص‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی می‌توان گفت که این پارچه‌ها استفاده‌ی رسمی و فرمال‌تری دارند و در استایل‌های روزمره به کار نمی‌روند. علاوه بر هزینه‌ی بالای آن‌ها، شست و شو و نگهداری این پارچه‌ها فرایند نسبتا سخت و دشواری است. پس اگر قصد خرید مانتوی ترکیبی با پارچه‌ی گیپور را دارید، بهتر است که در کنار نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید:


1. پارچه‌های گیپور پارچه‌های بسیار پر کاری هستند و به همین دلیل وزن زیادی نسبت به سایر پارچه‌ها نیز دارند. در هنگام خرید یا دوختن یک مانتو ترکیبی با پارچه گیپور، بهتر است مانتوهایی را انتخاب کنید که پارچه‌ی گیپور آن‌ها بخش‌های کمتری از مانتو را در برگرفته باشد. هم چنین انتخاب مانتوهایی که پارچه‌ی گیپور آن‌ها مسطح و دارای جزییات کمتری باشد، به راحتی شما کمک فراوانی خواهد کرد.


2. مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور، بهترین انتخاب برای مجالس خواستگاری، نامزدی یا عقدهای محضری هستند. اگر می‌خواهید برای جشن عقدتان یکی از این مانتوها را خریداری کنید، به سراغ رنگ‌های روشن و ملایمی مانند سفید، شیری، کرم، صورتی روشن و غیره بروید. یک شلوار سفید نیز استایل شما را تکمیل خواهد کرد.


3. مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور انواع مختلفی دارد. برخی از آن‌ها تماما گیپور یا دانتل هستند. این مدل مانتوها عموما بلندتر و بدون آستر هستند به عنوان یک رویه برای یک مجلس عروسی گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهند بود.


4. اگر یکی از انواع مدل مانتو ترکیبی با پارچه گیپور را در لیست خرید خود قرار داده اید، باید توجه داشته باشید که باید سایر عناصر استایلتان را در ساده‌ترین حالت ممکن خود قرار دهید. چرا که این مدل مانتوها به تنهایی دارای جزییات زیادی هستند و اضافه کردن آیتم‌های شلوغ، باعث ایجاد ناهماهنگی در ظاهرتان خواهد شد.


5. به یاد داشته باشید که خرید یک مدل مانتو ترکیبی با پارچه گیپور، فرایند پرهزینه‌ای است. اگر می‌خواهید با هزینه‌ی پایین، یکی از این مانتوها را خریداری کنید بهتر است که دست نگه دارید چرا که احتمالا مانتوی شما از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.


6. برای شست و شوی مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور، به هیچ عنوان از ماشین لباس شویی استفاده نکنید. بهترین راه برای شستن این مانتوها، شست و شو با دست است. در غیر این صورت باید منتظر از بین رفتن زیبایی و فرم پارچه گیپور باشید.

 

منبع » سایت کمدا

 

۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی جعفری