هرچند که مادر شدن حس بسیار زیبا و منحصر به فردی است، اما ممکن است انتخاب صحبح لباس و به خصوص مانتوی مناسب این دوران، ذهن بسیاری از خانم‌های خوش لباس و شیک پوش را به خود مشغول کند. در هنگام بارداری به دلیل افزایش وزن و سایز ناگهانی که در خانم‌ها رخ می‌دهد، پوشیدن لباس‌هایی معمول و همیشگی دشوار خواهد شد. علاوه بر این، راحتی، جنس پارچه و مدل لباس‌ها هم در این دوران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌شود. در این مقاله انواع مختلفی از مدل‌ مانتو بارداری 2019 را با هم بررسی می‌کنیم تا اگر درحال گذراندن این دوران به یاد ماندنی هستید، بتوانید به کمک این راهنمای مدل مانتو بارداری، مثل همیشه شیک پوش و خوش استایل باشید. اگر شما هم به دنبال مدل مانتو بارداری 2019 و 98 هستید٬ این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

نکات مهم در هنگام انتخاب مدل مانتو بارداری 2019 و 98

انتخاب مدل مانتو بارداری، مثل شمشیر دولبه است. این مانتوها می‌توانند شما را بسیار خوش استایل و جذاب جلوه دهند یا موجب شوند که ظاهر شما جلوه‌ی ناهماهنگی داشته باشد. از این جهت هر خانم باردار باید بداند که دقیقا به چه مدل مانتویی و برای چه موقعیتی نیاز دارد. پیدا کردن و خرید یک مانتو بارداری مناسب زمان بر است و نکات ریز بسیار زیادی دارد. در این قسمت خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید یک مانتو بارداری مدنظر قرار دهید را شرح داده‌ایم. پس برای خرید یک مانتو بارداری مناسب، به نکات زیر توجه داشته باشید:

فیت بپوشید

سعی کنید از خرید مانتوها با سایز بزرگ‌تر از سایز واقعی خود خودداری کنید. برخی از خانم‌ها فکر می‌کنند که خریدن یک مانتوی معمولی در سایزهای بزرگ‌تر برای دوران بارداری، راه کار مناسبی است اما این کار علاوه بر این که به شما کمکی نمی‌مند، تنها موجب خواهد شد که مانتوی شما در بدن جلوه‌ی خوبی نداشته باشد. چرا که نامتناسب بودن سایز مانتو باعث می‌شود که قسمت‌های سرشانه، گودی کمر و آستین‌ها از فرم اصلی خود بیفتند و شما را درشت‌تر از آنچه که هستید نشان دهد. پس سعی کنید که از مانتوهای مخصوص دوران بارداری را تهیه کنید چرا که این مانتوها متناسب با سایز شما دوخته می‌شوند و از فضای کافی برای آزاد بودن شکم و بالا تنه برخوردار هستند.

 

از رنگ‌ها فرار نکنید

بسیاری از خانم‌ها در هنگام بارداری از تغییر سایز خود ناراضی هستند و به همین دلیل به سراغ انواع مانتو بارداری در رنگ‌های تیره‌تر می‌روند. اگر به دنبال مانتو بارداری می‌گردید، به خصوص در فصل تابستان، به سراغ رنگ‌های روشن یا پترن‌های مختلف بروید. با انجام این کار مطمئن باشید که اعتماد به نفس بسیار زیادی کسب خواهید کرد.

موقعیت را بشناسید

درهنگام خرید یک مانتو بارداری، در نظر داشته باشید که قرار است آن را فقط چند ماه به تن کنید. پس بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه و شلوغ نکردن کمد لباس این است که مانتویی را بخرید که بتوانید آن را در موقعیت و مکان‌های مختلفی به تن کنید.

 

 

منبع » سایت کمدا